Después de los 2 ataques del oso en Bagergue en 15 días, el Conselh Generau d’Aran a través del Departamento de Agricultura, Ganadería y Medio Natural de Aran activará en breve el protocolo de intervención en casos de osos con comportamiento atípico.

En este caso, el oso no llega al umbral de lo que se considera técnicamente “oso  condicionado”, es decir el oso asocia alimentos con instalaciones humanas.

El Govèrn de Aran aplicará medidas de condicionamiento aversivo, mediante presencia humana y disuasión acústica para evitar que el oso llegue a ser un animal condicionado.

Por otro lado, se ha mejorado la protección de las instalaciones de la explotación ganadera.

S’activarà en Bagergue eth protocòu d’intervencion en ossi damb comportament atipic

Dempús des dus atacs der os en Bagergue en 15 dies, eth Conselh Generau d’Aran a trauès deth Departament d’Agricultura, Ramaderia e Medi Naturau d’Aran activarà en brèu eth protocòu d’intervencion es casi d’ossi damb comportament atipic.

En aguest cas, er os non arribe ath lindar deth que se considère tecnicaments “os  condicionat”, ei a díder er os assòcie aliments damb installacions umanes.

Eth Govèrn d’Aran aplicarà mesures de condicionament aversiu, mejançant preséncia umana e dissuasion acostica entà evitar qu’er os arribe a èster un animau condicionat.

Tanben s’a melhorat era proteccion des installacions dera explotacion ramadèra.

Información y fotos: Conselh Generau d’Aran