Eth Conselh Generau d’Aran mejançant eth Departament de Torisme, amassa damb era Agència Catalana del Turisme dera Generalitat de Catalunya, a amiat a tèrme un seguit d’accions de promocion autant damb es mieis de comunicacion, coma damb agéncies de viatges e pes hilats sociaus, entà prebotjar eth torisme en nòste territòri pendent er ostiu.

Deth Conselh Generau d’Aran ençà se trabalhe entà reforçar eth messatge qu’era Val d’Aran ei ua destinacion segura deuant era percepcion negatiua que s’a en quauqui païsi ara ora de viatjar a Catalunya e, en conseqüéncia, a Aran.
En aguest sens, eth Departament de Torisme, a amiat a tèrme ua sèria d’accions entà revertir aguesta tendéncia entre es mieis de comunicacion e influencers de França e d’Espanha, que son es nòsti principaus mercats emissors de torisme e enes que cau enfocar-se en aguesti moments.
En çò que tanh ath mercat francés, conjuntament damb era Agència Catalana de Turisme dera Generalitat de Catalunya, aguestes setmanes s’a reforçat er enviament de newsletters as mieis de comunicacion damb idees inspiracionaus d’experiéncies que se pòden realizar en Catalunya e Aran. Gràcies ad aguest trabalh, s’organizen diferents trips damb televisions e influencers. Er objectiu ei mostrar que se pòt viatjar de manèra tranquila e segura pr’amor que se seguissen es protocòls sanitaris establidi. Contunhe tanben ua campanha publicitària entà promocionar Catalunya e era Val d’Aran en mieis de comunicacion deth sud de França, canals digitaus comercializadors e d’autes plataformes.
Per un aute costat, eth Conselh Generau d’Aran e Baqueira Beret an renauit eth sòn convèni de collaboracion entath plaçament d’ua oficina de torisme en Tolosa entà promocionar era Val d’Aran e era estacion d’esquí, un espaci qu’aufrís ath nòste territòri ua grana oportunitat entà fomentar e publicitar es atractius dera Val d’Aran pendent tot er an.

En çò que hè ath mercat espanhòu, amassa damb era Generalitat, i a en marcha diferentes campanhes per segments especifics pr’amor qu’eth visitant dera rèsta der Estat requerís d’ues accions molt pensades e microsegmentades. Atau, se realize ua accion cooperada damb es Destinacions de Turisme Familiar e eth programa Hola Família! a trauès dera quau s’an organizat viatges entà 8 influencers entà conéisher era nòsta aufèrta. Tanben s’amie a tèrme ua campanha entre era premsa especializada entà prebotjar un torisme actiu entà incentivar era visita a espacis pòc conegudi. A trauès de plataformes especifiques de viatges, premsa especializada e campanhes de marqueting se da a conéisher eth Grand Tour de Catalunya, damb era rota Lleida-Pirenèus que trauèsse era Val d’Aran, coma un producte que respon as tendéncies actuaus. Dera madeisha manèra, s’a reforçat er enviament de newsletters e comunicats a mieis especializadi e agéncies de viatges damb prepauses atractives que servisquen entà transméter eth messatge de destinacion segura.
D’un aute costat, eth Conselh Generau d’Aran a desplegat tanben diuèrses campanhes coma Inspira Aran entà méter en valor es nòsti camins, montanhes e pòbles, o era campanha entà dar visibilitat as productes agroalimentaris dera Marca Garantia dera Val d’Aran. Tanben s’an amiat a tèrme vidèos dirigits a segments especifics coma eth ciclisme o es espòrts d’aventura.
Dera madeisha manèra, son dejà en foncionament projèctes coma Mercats d’Aran, que pendent tot er ostiu fomente eth comèrç locau e artesanau enes diferents pòbles dera Val d’Aran, o Cornèrs d’Aran, qu’aufrís as visitants era oportunitat de gaudir de rotes guidades pes lòcs mès emblematics des pòbles aranesi.

El Departamento de Turismo del Conselh Generau d’Aran lleva a cabo una serie de acciones para fomentar el turismo durante el verano
El Conselh Generau d’Aran a través del Departamento de Turismo, junto con la Agència Catalana del Turisme de la Generalitat de Catalunya, ha llevado a cabo una serie de acciones de promoción tanto con los medios de comunicación, como con las agencias de viajes y por redes sociales, para promover el turismo en nuestro territorio durante el verano.
Desde el Conselh Generau d’Aran se trabaja para reforzar el mensaje de que la Val d’Aran es una destinación segura ante la percepción negativa que se tiene en ciertos países a la hora de viajar a Catalunya y, en consecuencia, a Aran.
En este sentido, el Departamento de Turismo ha llevado a cabo una serie de acciones para revertir esta tendencia entre los medios de comunicación e influencers de Francia y de España, que son nuestros principales mercados emisores de turismo y en los que hay que enfocarse en estos momentos.
En lo referente al mercado francés, conjuntamente con la Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, estas semanas se ha reforzado el envío de newsletters a los medios de comunicación con las ideas inspiracionales de experiencias que pueden realizarse en Catalunya y Aran. Gracias a este trabajo, se organizan diferentes trips con televisiones e influencers. El objetivo es mostrar que se puede viajar de manera tranquila y segura dado que se siguen los protocolos sanitarios establecidos. Continúa también una campaña publicitaria para promocionar Catalunya y la Val d’Aran en los medios de comunicación del sur de Francia, canales digitales comercializadores y otras plataformas.
Por otro lado, el Conselh Generau d’Aran y Baqueira Beret han renovado su convenio de colaboración para el mantenimiento de la oficina de turismo de Toulouse para promocionar la Val d’Aran y su estación de esquí, un espacio que ofrece a nuestro territorio una gran oportunidad para fomentar y publicitar los atractivos de la Val d’Aran durante todo el año.

En lo referente al mercado español, junto con la Generalitat, se han puesto en marcha diferentes campañas por segmentos específicos puesto que el visitante del resto del Estado requiere de unas acciones muy pensadas y microsegmentadas. Así, se realiza una acción cooperada con Destinacions de Turisme Familiar y el programa Hola Família! a través de la cual se han organizado viajes para 8 influencers familiares para dar a conocer nuestra oferta. También se lleva a cabo una campaña entre la prensa especializada para promover un turismo activo para incentivar la visita a espacios poco conocidos. A través de plataformas específicas de viajes, prensa especializada y campañas de márquetin se da a conocer el Grand Tour de Catalunya, con la ruta Lleida-Pirineos que atraviesa la Val d’Aran, como producto que responde a las tendencias actuales. De la misma manera, se ha reforzado un envío de newsletters y comunicados a medios especializados y agencias de viajes con propuestas atractivas que sirvan para transmitir el mensaje de destinación segura.
El Conselh Generau d’Aran ha desplegado también varias campañas como Inspira Aran, para poner en valor nuestros caminos, montañas y pueblos, o la campaña para dar visibilidad a los productos agroalimentarios de la Marca Garantía Val d’Aran. También se han llevado a cabo videos dirigidos a segmentos específicos como el ciclismo o los deportes de aventura.
De la misma manera, ya están en funcionamiento proyectos como Mercats d’Aran, que durante julio y agosto fomentan el comercio local y artesanal en los distintos pueblos de la Val d’Aran, o Cornèrs d’Aran, que ofrece a los visitantes la oportunidad de disfrutar de rutas guiadas por los lugares más emblemáticos de los pueblos araneses.

El Departament de Turisme del Conselh Generau d’Aran porta a terme un seguit d’accions per fomentar el turisme durant l’estiu
El Conselh Generau d’Aran a través del Departament de Turisme, juntament amb l’Agència Catalana del Turisme de la Generalitat de Catalunya, ha dut a terme una sèrie d’accions de promoció tant amb els mitjans de comunicació, com amb les agències de viatges i per xarxes socials, per a promoure el turisme al nostre territori durant l’estiu.
Des del Conselh Generau d’Aran es treballa per a reforçar el missatge que la Val d’Aran és una destinació segura davant la percepció negativa que es té en uns certs països a l’hora de viatjar a Catalunya i, en conseqüència, a Aran.
En aquest sentit, el Departament de Turisme ha dut a terme una sèrie d’accions per a revertir aquesta tendència entre els mitjans de comunicació i influencers de França i d’Espanya, que són els nostres principals mercats emissors de turisme i en els quals cal enfocar-se en aquests moments.
Pel que fa al mercat francès, conjuntament amb l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, aquestes setmanes s’ha reforçat l’enviament de newsletters als mitjans de comunicació amb les idees inspiracionals d’experiències que poden realitzar-se a Catalunya i Aran. Gràcies a aquest treball, s’organitzen diferents trips amb televisions i influencers. L’objectiu és mostrar que es pot viatjar de manera tranquil·la i segura atès que se segueixen els protocols sanitaris establerts. Continua també una campanya publicitària per a promocionar Catalunya i la Val d’Aran en els mitjans de comunicació del sud de França, canals digitals comercialitzadors i altres plataformes.
D’altra banda, el Conselh Generau d’Aran i Baqueira Beret han renovat el seu conveni de col·laboració per al manteniment de l’oficina de turisme de Tolosa per a promocionar la Val d’Aran i la seva estació d’esquí, un espai que ofereix al nostre territori una gran oportunitat per a fomentar i publicitar els atractius de la Val d’Aran durant tot l’any.

Referent al mercat espanyol, juntament amb la Generalitat, s’han posat en marxa diferents campanyes per segments específics perquè el visitant de la resta de l’Estat requereix d’unes accions molt pensades i microsegmentades. Així, es realitza una acció cooperada amb Destinacions de Turisme Familiar i el programa Hola Família! a través de la qual s’han organitzat viatges per a 8 influencers familiars per a donar a conèixer la nostra oferta. També es duu a terme una campanya entre la premsa especialitzada per a promoure un turisme actiu per a incentivar la visita a espais poc coneguts. A través de plataformes específiques de viatges, premsa especialitzada i campanyes de marketing es dona a conèixer el Grand Tour de Catalunya, amb la ruta Lleida-Pirineus que travessa la Val d’Aran, com a producte que respon a les tendències actuals. De la mateixa manera, s’ha reforçat un enviament de newsletters i comunicats a mitjans especialitzats i agències de viatges amb propostes atractives que serveixin per a transmetre el missatge de destinació segura.
El Conselh Generau d’Aran ha desplegat també diverses campanyes com Inspira Aran, per a posar en valor els nostres camins, muntanyes i pobles, o la campanya per a donar visibilitat als productes agroalimentaris de la Marca Garantia Val d’Aran. També s’han dut a terme vídeos dirigits a segments específics com el ciclisme o els esports d’aventura.
De la mateixa manera, ja estan en funcionament projectes com Mercats d’Aran, que durant juliol i agost fomenten el comerç local i artesanal en els diferents pobles de la Val d’Aran, o Cornèrs d’Aran, que ofereix als visitants l’oportunitat de gaudir de rutes guiades pels llocs més emblemàtics dels pobles aranesos.

Info: Conselh Generau d’Aran