Eth baile de Les, Andreu Cortés, arrecebec aguesta setmana en Ajuntament ara familha Mauer, descendents d’ua des moltes persones juiues qu’arribèren en pòble hugent dera persecucion nazi.

Pendent er aumenatge, Andreu Cortés, amassa damb Eric Mauer e era sua familha, e damb María José Atienza, arrehilha dera proprietaria der antic Hotel Franco-Español, an visitat er hotel a on se lotgèren es pairsénhers de Mauer en 1942.

Entre es ans 1939 e 1944, uns 10000 juius crotzèren eth Pirinèu, en tot huger der olocaust pendent era Dusaua Guèrra Mondiau.

El alcalde de Les recibe a la familia Mauer, descendientes de perseguidos por el nazismo
El alcalde de Les, Andreu Cortés, recibió esta semana en el Ayuntamiento a la familia Mauer descendientes de una de las muchas personas judías que llegaron al pueblo huyendo de la persecución nazi.

Durante el homenaje, Andreu Cortés, juntamente con Eric Mauer y su familia, y con María José Atienza, nieta de la propietaria del antiguo Hotel Franco-Español, han visitado el hotel dónde se alojaron los abuelos de Mauer en 1942.
Entre los años 1939 y 1944, unos 10.000 judíos cruzaron el Pirineo, huyendo del holocausto durante la Segunda Guerra Mundial.

L’alcalde de Les rep a la família Mauer, descendents de perseguits pel nazisme
L’alcalde de Les, Andreu Cortés, va rebre aquesta setmana a l’Ajuntament a la família Mauer descendents d’una de les moltes persones jueves que van arribar a el poble fugint de la persecució nazi.

Durant l’homenatge, Andreu Cortés, juntament amb l’Eric Mauer i la seva familia, i amb María José Atienza, neta de la propietària de l’antic Hotel Franco-Español, van visitar l’hotel on es van allotjar els avis de Mauer al 1942.
Entre els anys 1939 i 1944, uns 10.000 jueus van creuar el Pirineu, fugint de l’holocaust durant la Segona Guerra Mundial.

Info: Ajuntament de Les