Eth secretari generau d’Infraestructures der Estat a visitat aué eth Conselh Generau d’Aran a on a mantengut ua trobada damb es alcaldes aranesi e es representants des deputacions de Lleida e Huesca e es comarques dera Ribagorça catalana e aragonesa.

Aguest maitin, era sindica d’Aran, Maria Vergés, a recebut ena sedença deth Conselh Generau d’Aran ath secretari generau d’Infraestructures der Estat, Xavier Flores, en marc dera sua visita institucionau de presentacion de projèctes enmarcadi ena “Agenda N-230”.
Ena amassada mantenguda an estat presents tanben eth secretari generau entath Rèpte Demografic, Paco Boya, es caps dera Demarcacion de Carretères de Catalunya e Aragon, Vicente Vilanova e Rafael López, eth secretari de Mobilitat e Logistica dera Generalitat, Isidre Gavin, eth president dera Deputacion de Lhèida, Joan Talarn, e eth dera Deputacion de Huesca, Miguel Gracia, era presidenta deth Conselh Comarcau dera Alta Ribagorça, Maria José Erta, eth president dera comarca dera Ribagoza, Marcel Iglesias e es alcaldes des municipis aranesi.
En aguesta amassada eth secretari generau a auançat es actuacions previstes ena “Agenda N-230” e a mostrat eth compromís deth Ministèri de Transpòrts, Mobilitat e Agenda Urbana damb es territòris implicadi en aguest ahèr, en tot assegurar que i a ua volontat d’arténher melhores importants ena via e amiar a tèrme un seguiment collectiu entà assegurar era continuitat deth projècte.
Es projèctes previsti en aguesta “Agenda N-230” an ua vision complèta de tot eth corredor, d’Alfarràs enquiara termièra dera Val d’Aran damb França, e son projèctes plantejadi damb eth menor impacte mieiambientau possible. En aguest sens, eth secretari afirmaue qu’era intencion deth Ministèri ei poder auançar en aguest projècte çò de mès lèu possible e que, per aguest motiu, tant bon punt coma s’agen es projèctes aprovadi, anaràn gessent a licitacion entà poder melhorar tant lèu coma sigue possible era carretèra e era qualitat de vida des persones que la transiten.

Cau rebrembar qu’eth passat mes de març, era sindica d’Aran, amassa damb es presidents des deputacions de Huesca e Lleida e es presidents des comarques dera Ribargoça catalana e aragonesa, mantengueren ua trobada de trabalh damb eth secretari generau d’Infraestructures ena s’acordèc per part deth Ministèri de Transpòrts, Mobilitat e Agenda Urbana, dessenhar un calendari conjunt d’actuacions e projèctes a amiar a tèrme entara melhora immediata dera carretèra N-230.
Dejà a finaus deth mes de junh, eth Ministèri anoncièc un contracte de servicis entara redaccion deth projècte de condicionament dera N-230 damb trams de tres carrils (carretèra 2+1), concrètaments entre es poblacions de Benabarre e Sopeira. E, aué madeish, eth secretari generau d’Infraestructures visite eth nòste territòri e era localitat de Benabarre, en Òsca, entà presentar es projèctes contempladi laguens dera “Agenda N-230”.
En aguest sens, era sindica a mostrat “era satisfaccion deth Conselh Generau d’Aran deuant eth compromís mostrat per part deth Ministèri deth mes de març ençà, en tot balhar responsa ara reclamacion istorica dera Val d’Aran e des territòris que transite era N-230” e a auançat que: “deth govèrn d’Aran ençà contunharam trabalhant en aguest ahèr e èm a disposicion autant deth Ministèri coma de toti es estaments implicadi entà collaborar e arténher, entre toti, ues infraestructures mès segures e adaptades as besonhs deth territòri”.
Ath delà, Vergés higie que: “aguesti trabalhs se somen as qu’auem iniciat dejà tanben damb era Generalitat de Catalunya en tot arténher eth sòn compromís tar impuls dera Agenda de Mobilitat Sostenibla d’Aran e tara melhora dera C-28, ahèrs enes que trabalham de manèra conjunta, barrant atau eth cercle tà qu’era Val d’Aran transite entà ua mobilitat sostenibla adaptada as besonhs e cambis qu’arriben”.

El gobierno del Estado presenta en Aran las acciones de mejora de la N-230
El secretario general de Infraestructuras del Estado ha visitado hoy el Conselh Generau d’Aran donde ha mantenido un encuentro con los alcaldes araneses y representantes de las Diputaciones de Lleida y Huesca y las comarcas de la Ribagorza catalana y aragonesa.
Esta mañana, la síndica de Aran, Maria Vergés, ha recibido en la sede del Conselh Generau d’Aran al secretario general de Infraestructuras del Estado, Xavier Flores, en el marco de su visita institucional de presentación de proyectos enmarcados en la “Agenda N-230”.
En la reunión mantenida han estado presentes también el secretario general para el Reto Demográfico, Paco Boya, los jefes de la Demarcación de Carreteras de Catalunya y Aragón, Vicente Vilanova y Rafael López, el secretario de Movilidad y Logística de la Generalitat, Isidre Gavin, el presidente de la Diputación de Lleida, Joan Talarn, y el de la Diputación de Huesca, Miguel Gracia, la presidenta del Consell Comarcal de la Alta Ribagorça, Mª José Erta, el presidente de la comarca de la Ribagorza, Marcel Iglesias y los alcaldes de los municipios araneses.
En esta reunión, el secretario general ha avanzado las actuaciones previstas en la “Agenda N-230” y ha mostrado el compromiso del Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana con los territorios implicados en este asunto, asegurando que hay una voluntad de conseguir mejoras importantes en la vía y llevar a cabo un seguimiento colectivo para asegurar la continuidad del proyecto.
Los proyectos previstos en esta “Agenda N-230” tienen una visión completa de todo el corredor, desde Alfarràs hasta la frontera de la Val d’Aran con Francia, y con proyectos planteados con el menor impacto medioambiental posible. En este sentido, el secretario afirmaba que la intención del Ministerio es poder avanzar en este proyecto lo antes posible para así mejorar la carretera y la calidad de vida de las personas que la transitan.

Cabe recordar que el pasado mes de marzo, la síndica de Aran, junto con los presidentes de las diputaciones de Huesca y Lleida y las presidencias de las comarcas de la Ribagorça catalana y la Ribagorza aragonesa, mantuvieron un encuentro de trabajo con el secretario Flores donde se acordó por parte del Ministerio diseñar un calendario conjunto de actuaciones y proyectos a llevar a cabo de manera inmediata en la carretera N-230.
Ya a finales del mes de junio, el Ministerio anunció un contrato de servicios para la redacción del proyecto de acondicionamiento de la N-230 con tramos de tres carriles (carretera 2+1), concretamente entre las poblaciones de Benabarre y Sopeira. Y, hoy mismo, el secretario visita nuestro territorio y la localidad de Benabarre, en Huesca, para presentar los proyectos contemplados dentro de esta “Agenda N-230”.
En este sentido, la síndica ha mostrado “la satisfacción del Conselh Generau d’Aran ante el compromiso mostrado por parte del Ministerio desde el pasado mes de marzo hasta ahora, brindando respuesta a una reclamación histórica de la Val d’Aran y de los territorios que transita la N-230” y ha avanzado que “desde el gobierno de Aran continuaremos trabajando en este asunto y restamos a la disposición tanto del Ministerio como de todos los estamentos implicados para colaborar y conseguir, entre todos, unas infraestructuras más seguras y adaptadas a las necesidades del territorio”.
Además, Vergés añadía que: “estos trabajos se suman a los que ya hemos iniciado también con la Generalitat de Catalunya, consiguiendo su compromiso para el impulso de la Agenda de Movilidad Sostenible de Aran y para la mejora de la C-28, asuntos en los que trabajamos de manera conjunta, cerrando así el círculo para que la Val d’Aran transite hacia una movilidad sostenible adaptada a las necesidades y cambios que vienen”.

El govern de l’Estat presenta a l’Aran les accions de millora de la N-230
El secretari general d’Infraestructures de l’Estat ha visitat avui el Conselh Generau d’Aran on ha mantingut una trobada amb els alcaldes aranesos i representants de les Diputacions de Lleida i Osca i les comarques de la Ribagorça catalana i aragonesa.
Aquest matí, la síndica d’Aran, Maria Vergés, ha rebut a la seu del Conselh Generau d’Aran al secretari general d’Infraestructures de l’Estat, Xavier Flores, dins el marc de la seva visita institucional de presentació de projectes emmarcats a la “Agenda N-230”.
A la reunió mantinguda han estat presents també el secretari general per al Repte Demogràfic, Paco Boya, els caps de la Demarcació de Carreteres de Catalunya i Aragó, Vicente Vilanova i Rafael López, el secretari de Mobilitat i Logística de la Generalitat, Isidre Gavin, el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el de la Diputació de Huesca, Miguel Gracia, la presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, Mª José Erta, el president de la comarca de la Ribagorça, Marcel Iglesias i els alcaldes dels municipis aranesos.
En aquesta reunió, el secretari general ha avançat les actuacions previstes a la “Agenda N-230” i ha mostrat el compromís del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana amb els territoris implicats en aquest afer, assegurant que hi ha una voluntat d’aconseguir millores importants en la via i dur a terme un seguiment col·lectiu per a assegurar la continuïtat del projecte.
Les actuacions previstes en aquesta “Agenda N-230” tenen una visió completa de tot el corredor, des d’Alfarràs fins a la frontera de la Val d’Aran amb França, i amb projectes plantejats amb el menor impacte mediambiental possible. En aquest sentit, el secretari afirmava que la intenció del Ministeri és poder avançar en aquest projecte el més aviat possible per a així millorar la carretera i la qualitat de vida de les persones que la transiten.

Cal recordar que el mes de març passat, la síndica d’Aran, juntament amb els presidents de les diputacions de Huesca i Lleida i les presidències de les comarques de la Ribagorça catalana i la Ribagorza aragonesa, van mantenir una trobada de treball amb el secretari Flores on es va acordar per part del Ministeri dissenyar un calendari conjunt d’actuacions i projectes a dur a terme de manera immediata a la carretera N-230.
Ja a finals del mes de juny, el Ministeri va anunciar un contracte de serveis per a la redacció del projecte de condicionament de la N-230 amb trams de tres carrils (carretera 2+1), concretament entre les poblacions de Benabarre i Sopeira. I, avui mateix, el secretari visita el nostre territori i la localitat de Benabarre per a presentar els projectes contemplats dins d’aquesta “Agenda N-230”.
En aquest sentit, la síndica ha mostrat “la satisfacció del Conselh Generau d’Aran davant el compromís mostrat per part del Ministeri des del mes de març passat fins ara, brindant resposta a una reclamació històrica de la Val d’Aran i dels territoris que transita la N-230” i ha avançat que “des del govern d’Aran continuarem treballant en aquest assumpte i restem a la disposició tant del Ministeri com de tots els estaments implicats per a col·laborar i aconseguir, entre tots, unes infraestructures més segures i adaptades a les necessitats del territori”.
A més, Vergés afegia que: “aquests treballs se sumen als que ja hem iniciat també amb la Generalitat de Catalunya, aconseguint el seu compromís per a l’impuls de l’Agenda de Mobilitat Sostenible d’Aran i per a la millora de la C-28, afers en els quals treballem de manera conjunta, tancant així el cercle perquè la Val d’Aran transiti cap a una mobilitat sostenible adaptada a les necessitats i canvis que venen”.

Info: Conselh Generau d’Aran