L’Ajuntament de Les ha obert el termini per presentar els projectes per a la execució de dos obres de reformes de millora per al municipi, aprovades per Junta de Govern Local.

 

 

La primera es tracta de la Reparació de la captació d’aigua de Clots deth Vièr, actualment en desús, per al consum humà del poble de Les, amb un pressupost total de 26.027,95 € (IVA inclòs), en la qual per tal de poder arribar correctament a la captació amb vehicles 4×4 es repararà la pista, s’enderrocaran les dos arquetes i es construiran de noves amb formigó armat, una per a la recollida de les aigües i amb un sobreeixidor, i l’altra per a posar una vàlvula per a tancar l’aigua.

A més, es farà un tancat per evitar el pas del bestiar dins la captació i es soterraran els tubs de drenatge dins una rasa de 70 cm de fondària, per a recollir les aigües de les fonts i conduir-les a l’arqueta de recollida de les aigües.

 

 

La segona de les obres que el consistori a obert per poder presentar sol·licitud, fins al 31 de maig, és la creació d’una Tanca perimetral a la finca del Dipòsit d’aigües del Barranc de Sant Antoni.

Per tal de col·locar la nova tanca, les accions que es realitzaran son: per a la preparació del terreny la neteja de les terres de la part superior del mur de pedra existent per assentar un cèrcol de formigó i l’apertura de pous, la construcció d’un cèrcol de formigó armat, col·locació de postes i malla encastats al formigó i una porta amb malla.

El pressupost total per aquesta obra, amb l’IVA inclòs, és de 7.536,75€.