El Conselh Generau d’Aran obre el Procés Participatiu per a l’elaboració del Pla Estratègic del Servei Aranès de Benestar i Salut (2018-2023).

El dimarts, dia 9 d’octubre, a les 16h00, a la Residència Sant Antoni de Vielha, es portarà a terme el Procés Participatiu amb el suport del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, en el que hi podrà participar tothom qui vulgui, aportant els suggeriments que consideri oportuns.

Aquest procés contempla l’obertura d’espais de participació i de debat comptant amb les aportacions des de la perspectiva de la ciutadania

El Pla Estratègic del Servei Aranès de Benestar i Salut 2018- 2023 és l’instrument territorial de diagnòstic, identificació de necessitats, planificació d’escenaris d’ordenació i actuacions per desenvolupar els propers 5 anys a la Val d’Aran.

Aquest procés contempla l’obertura d’espais de participació i de debat comptant amb les aportacions des de la perspectiva de la ciutadania.

Podeu confirmar la vostra assistència telefonant al Conselh Generau d’Aran, telèfon 973 64 18 01 i demanar per Núria Sanjuan o bé per mail: n.sanjuan@aran.org.

Info: Conselh Generau d’Aran