Els dies 16 i 17 de juny la carretera C-28 al seu pas entre el Port de la Bonaigua i Vielha patirà diversos talls al trànsit amb motiu de la celebració de la 60 Volta Ciclista Internacional de Lleida.

Aquests talls previstos, APROXIMATS pel Departament de Trànsit dels Mossos d’Esquadra, són els següents, sent el primer horari l’Inici del Tall, el segon el Final del Tall i finalment, el Pas de Corredors.

Divendres 16 de juny:

Dissabte 17 de juny:

Per la seva part, l’Ajuntament de Vielha e Mijaran també a informat dels talls als carrers de la població amb motiu del mateix esdeveniment:

Divendres 16 de juny a partir de les 17: 07h: C-28 fins la seva entrada a Vielha, Av deth Solan (Institut d’Aran), Av. Garona, Carrer Reiau i Passeig de la Llibertat fins a les 18: 45h.

Dissabte 17 de juny a partir de les 13: 10h: des del pàrquing de les antigues casernes militars, Carrer dera Querimònia, Av Pas d’Arro i C-28 fins a les 13: 43h.

Font: Mossos d’Esquadra i Ajuntament de Vielha e Mijaran